TechConnect podrška kompanije Rockwell Automation može vam pomoći da prevaziđete ove izazove. Sa preko 2.000 poziva dnevno, na 20 jezika, naši inženjeri su spremni da vam odgovore. Naš globalni tim od više od 450 inženjera u 15 centara za podršku širom sveta dostupan je 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, i ima vodeći industrijski rezultat od 84% rešavanja problema već pri prvom kontaktu — što znači da će prvi inženjer sa kojim razgovarate rešiti vaš problem.

Uvod

Tehnički problemi izazivaju glavobolje i mogu ometati performanse proizvodnje. Bilo da je reč o brzom rešavanju problema u proizvodnji, unapređenju obuke ili pojednostavljenju ažuriranja softvera, kupovina TechConnect podrške može obezbediti znanje i podršku potrebnu za prevazilaženje najvažnijih izazova.

Sažetak prednosti TechConnect podrške

Rešavajte probleme putem online podrške i pristupajte istoriji vaše podrške

  • Postavljajte pitanja online ili ćaskajte uživo sa visoko obučenim tehničkim inženjerima podrške
  • Koristite lični portal za upravljanje telefonskim i online komunikacijama, primanje obaveštenja o proizvodima i čuvanje omiljenog sadržaja

Odmah rešavajte probleme

  • Brže se vratite u rad uz podršku naših stručnjaka za proizvode, koji vam mogu pomoći sa instalacijom i konfiguracijom, otklanjanjem kvarova ili dijagnostikom tehničkih problema.
  • Ovi stručnjaci su vam dostupni kada god vam zatrebaju, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini.

Upravljanje obukom

Kupite Learning+ pretplate koje obezbeđuju globalni pristup e-učenju i zakazanim virtuelnim kursevima sa instruktorom.

Bolje upravljanje ažuriranjima softvera

Pomozite u sprečavanju kriznih situacija, produžite funkcionalnost i unapredite korisničko iskustvo pristupom najnovijim ažuriranjima softvera.